Domácnost

Česká firma představila prachuvzdorné lůžkoviny s nanotkaninou

0
nano tkanina
Zkuste podčlánkovou inzerci

Společnost nanoSPACE uvedla na trh lůžkoviny řady Comfort, z nichž se nepráší.

„Chtěli jsme vyřešit problém, se kterým se potýká každá domácnost. Právě jste uklidili a převlékáte vypraným povlečením polštáře a přikrývky, a teď vidíte, jak se vám z nich při manipulaci práší a létá prach po celém bytě. Představa, že každý den spíte na roztočích či bakteriích a celou noc je vdechujete, jak vycházejí z vašich polštářů a přikrývek, také není zrovna nejpříjemnější,” říká jednatel společnosti Jiří Kůs. Není třeba podle Kůse vysvětlovat, že se tím zvyšuje šance spuštění alergie, nejrizikovější skupinou jsou děti. V Česku je momentálně 2,5 milionu alergiků a jejich počet roste.

Nanotkanina chrání před prachem, bakteriemi či pro hotely nebezpečným svrabem

„Přikrývky a polštáře by se měly čistit jednou ročně, lidé na to ale nemají čas. Chápeme, že vyměnit celé lůžko může být velmi nákladné, proto jsme vyvinuli dva druhy produktů. Vyrábíme nejen přikrývky a polštáře, ale také povlaky,” dodává a vysvětluje, že povlaky s nanotkaninou se povlečou na staré přikrývky, polštáře a matrace. Prach, bakterie či v hotelech nebezpečný svrab se díky povlakům nedostane ze starých lůžkovin a ani dovnitř. „Pro lidi to není žádné omezení, na naše povlaky si povlečou vlastní barevné povlečení a perou ho, jak jsou zvyklí. Povlaky s nanotkaninou doporučujeme prát jednou ročně,” vysvětluje Josef Handrejch, který se stará v nanoSPACE o vývoj nových produktů. Produkt není zajímavý jen pro čistotnou domácnost, ale také pro luxusní hotely. „Hotely s našimi produkty mohou na rozdíl od konkurence zaručit svým klientům, že ve výplních přikrývek, polštářů a matracích, které se běžně nečistí, na ně nečeká zákožka svrabová, které by se pak po návratu z dovolené zbavovali i týdny v ne příliš voňavých sirných zábalech,” vysvětluje Kůs.

Teoreticky bychom dokázali bakteriím uplést svetr

Nanotkanina, která je obsažena v produktech nanoSPACE brání shromažďování prachu a bakterií v polštářích, přikrývkách a matracích a jejich následnému šíření.

„Představte si zvětšenou strukturu nanovlákenné vrstvy jako síť, otvory nanotkaniny jsou veliké 80 nm, roztoč má kolem 420 000 nm, jeho alergen 1 000 nm, velikost bakterie se pohybuje mezi 100 až 10 000 nm, velikost svrabu je 300 000 – 500 000 nm, proto žádný z nich nemá šanci v průniku do našich produktů.Teoreticky bychom mohli z nanotkaniny bakteriím uplést svetr,” popisuje technologii Jiří Kůs. Přesto lůžkoviny řady Comfort zůstávají prodyšné, molekula kyslíku je totiž veliká pouze 30 nm. Nanotkanina je navíc uzavřena v mikrovlákenné textilii, díky které jsou produkty velice příjemné na dotek a mají potřebnou kvalitu. Produkty jsou vhodné pro alergiky na roztoče a zvířata, ale slouží také jako prevence proti rozvinutí alergií a nemocí.

Chceme lidem ukázat, že lze vést firmu jinak

Tato česká společnost, která jako první na světě přišla loni na trh s lůžkovinami a ručně šitými hračkami s nanotkaninou, si zakládá především na kvalitě produktů a garanci, že celý výrobní proces probíhá v Česku. „Lidé z byznysu se nám občas smějí, že nechceme vydělávat, když odmítáme přesun výrobního procesu do Číny či někam, kde by to bylo levnější. NanoSPACE je naše vášeň a radost, chceme ukázat, že lze vést firmu i jinak, než se za každou cenu snažit o co největší profit,” usmívá se Kůs, který je přesvědčen, že Česká republika bude jednou známá ve světě především pro nanotechnologie, v kterých už několik let slaví úspěchy. „Nejvíce nám pomáhají zákazníci, kteří s námi sdílejí nadšení z našich produktů. A to především z ručně šitých hraček s nanotkaninou – Gaučáků.

Každá naše hračka je originál, stejně jako naši zákazníci. Mají jistotu, že nikdo jiný na světě nemá úplně stejný produkt. A to lidi baví,” myslí si marketingový ředitel Jakub Jiřinec.

Prioritou je český a slovenský trh

Firma nanoSPACE vstoupila nedávno na slovenský trh, brzy bychom měli spustit prodej i v Německu, Švýcarsku a Francii. „O naše produkty je zájem, dokonce se nám ozvali i z Chile, že by rádi naše produkty prodávali.

Momentálně je ale prioritou český a slovenský trh,” řekl Kůs.

Kontakt:

Jiří Kůs, jednatel firmy nanoSPACE, 603417229,kus@nanoSPACE.czwww.nanoSPACE.cz


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 150 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Podobné příspěvky

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.